Tuesday, October 23, 2012

Tutorial Simple and Easy Hijab

burqabloomhijab.blogspot.com


1. Pakai pashmina chiffon Anda dengan salah satu sisi lebih panjang daripada sisi lainnya. Usahakan Anda sudah memakai ninja agar bagian leher tertutupi.
Wear your chiffon shawl with one side longer than the other. Use inner ninja (inner neck) so that the neck is covered.

2. Tarik ujung pashmina yang pendek ke sisi samping kepala yang berlawanan. Sematkan ujungnya dengan menggunakan jarum pentul.
Pull the short end of the shawl to the opposite side of the head. Pin edges using a pin.

3. Angkat ujung pashmina yang panjang ke sebelah kiri. Pastikan sisi pashmina yang lebih panjang itu melewati bagian belakang sisi pashmina yang lebih pendek.
Lift the end of the long shawl to the left. Make sure the longer side of the shawl passes through the back side of the shorter shawl.
4. Tarik dan letakkan sisi panjang pashmina ke atas kepala. Sematkan pashmina ke bagian atas kepala Anda dengan peniti. Tarik sisi lainnya ke samping kanan kepala Anda.
Pull and put the long side of the shawl on top of the head. Pin the shawl to the top of your head with a pin. Pull the other side to the right side of your head.
5. Percantik pashmina Anda dengan bros berbentuk bunga pada sisi pashmina yang Anda tarik ke samping kepala. Rapikan dan kaitkan dengan sisi pashmina yang lebih pendek.
Beautify your veil with a flower-shaped brooch on the shawl that you pull to the side of the head. Pin it with the shorter side of the shawl.
6. Pashmina bunga Anda kini sudah tertata dengan rapi. Selamat mencoba.
Your flower shawl is now neatly arranged. Good luck.


No comments:

Post a Comment